Sunday, June 24, 2012

10 Tahun Mejandi Sang Perindu...:(

10 tahun aku simpan rindu aku sorang-sorang
10 tahun aku menjadi sang perindu yang tegar
10 tahun aku melatih diri aku supaya belajar menjadi kuat dan redha
10 tahun aku pujuk diri aku agar merelakan pemergiannya bertemu kekasih hati, Allah Aza Wajal


Aku tahu setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan. Aku yaqin akan hal itu. Walau saat hayatnya, aku tak berkesempatan untuk mengucapkan kata-kata terima kasih kerana sudi menjaga serta mendidik aku, aku tiada peluang untuk memohon seribu kemaafan atas segala salah silap aku, namu InsyaAllah selagi hayat di kandung badan, aku tak akan lupa untuk mengirimkan sepotong doa buatmu.

Di kala ini, aku masih belajar menerima pemergiaanmu dan belajar memujuk hati di kala hati menjadi begitu rindu buatmu nenek. Semoga bersemadi dengan aman...20 Jun.... 

No comments:

Post a Comment

Thank u for the comment. I will reply later ok...:)