Saturday, June 30, 2012

Aku Dah Cakap...:p

Salam kawan2 sume....Haha...Aku nak gelang guling2 arinie...especially utk sume penyokong Germany (what the)....Haha....Tue lah hangpa sume berlagak kat ceq kan....Italy memang la bukan pasukan favourite sume orang which is setiap kali aku pakai jersey Italy aku tue sume boo aku...Gelak kan aku kate Italy tak kuat.

Housemate aku siap cakap

"weh watpe pakai baju team yang bakal kalah"

Wah....sentap siot....

Budak sebelah umah aku yang konon2 fan Portugal siap booo Italy...

Korang!!!....

Italy layak ke final ok....

Korang ade? Tak ada kan...
Hahaha....Padan muke....


"sekadar hiasan"

akunakcakap: ade orang bet ngan aku kalo Italy mng dia nak kawen dgn aku. kalo Italy kalah aku kene kawen ngan dia...ok itu kelakar...;p

No comments:

Post a Comment

Thank u for the comment. I will reply later ok...:)