Thursday, January 24, 2013

Bila Umur 24

As-Salam dan Salam Maulidur Rasul dan Salam Satu Malaysia...(feeling2 jadi PM)

Bila umur 24.. Apa yang kau rancangkan dan apa yang kau fikirkan?

Bila umur 24...Ramai yang bertanya aku especially makcik2 kat kampung bila nak kawen? Bila nak ada anak? Aik...Memang umur 24 dah wajib kawen ke?

Bila umur 24...Ramai kawan2 aku cakap sepatutnya umur 24 dah kena ada steady boyfren. Sepatutnya. Yeke? Kalau umur 24 tak ada nampak pelik sangat ke? Nampak macam tak laku eh?

Bila umur 24...Most of my frens sedang menuju ke satu lagi langkah sama ada kawen atau tunang. Ye aku ada 6 orang kawan baik zaman sekolah. Mira dah selamat kawen tahun lepas. Syazlina tahun ni in sha Allah bulan 3. Dayah pulak ikut plan bulan 9. Wani pun plan lepas abes belajar sama ada bulan 6 ke 10 ke tak tahu lah yang penting tahun ni. Ecah dah keje and maybe sedang menuju ke gerbang perkahwinan. Yang tinggal aku sorang. Sobsobsob.

Bila umur 24...Sepatutnya aku dah habis degree. Sepatutnya tapi aku ada baki satu tahun lagi sebelum aku betul-betul disahkan pemilik Bachelor (Hons) in Accountancy. Pray for me yeah. Owh ya aku lambat habis study bukan sebab repeat banyak2 paper ye. Bukan. 




"21"



"22"
"23"


Bila umur 24...Aku terasa aku dah tua.

No comments:

Post a Comment

Thank u for the comment. I will reply later ok...:)