Friday, May 18, 2012

Irfan Mikael...:)

Salam awak2 sume...

Arinie saya nak cakap pasal novel...Ye novel...Awak2 sume suka baca novel tak? Ok kalau suke saya nak cadangkan saudara saudari sume baca karya terbaru "Zara Amani" yang bertajuk "Sepatu Milik Kasanova" (macam ngah buat pengumuman...:P)


Memang best and banyak moral values actually. Serius...

I got this novel from my sister...Yeah dia beri pada saya sempena hari kelahiran saya yang ke 23...;)

Novel ni mula2 quit bosan jugak bila aku (tukar ganti nama) tak paham certain part about fashion. About brand2 luar negara yang amat tak pernah dengar di cuping telinga aku ni. So sometimes aku skip aje part2 tue sume...

Tapi bile dah hujung2 tue novel ni mula tunjuk jalan cerita yang agak menari+sweet+romantik...haa...mesti korang2 sume suke kan part2 jiwangs ni kan u olls....Tak payah nak tipu...p

Part yang paling aku suke bila si kasanova terulung si Irfan Mikael ni dah mula tunjuk perubahan positif dalam hidup dia. Dia dari kasanova yang telah jauh tersasar meninggalkan Islam mula belajar menjadi Muslim sejati. Mula serius mahu menjalinkan hubungan ngan si Airin Natrah dan dah mula meninggalkan tabiat lama dia sebagai seorang yang kaki pompuan...

Part yang aku agak emosi bila Mark tidak mengendahkan perasaan Airin Natrah. Pandai memberi harapan n then musnahkan macam tue aje. Penat orang tue syok sorang2 selama 6 tahun.Gila! Lame beb Airin simpan perasaan tapi at last tak jadi ape.Demm.

Then aku lagi emosi bila Airin dah mula bina hidup baru tibe2 Mark datang tanya pasal hubungan lama.Demm.Emosi la kau Zilla...lek la...Why so serius? :p

"Saya lambat sangat ke?" soal Mark minta kepastian
"Bukannya lambat. Tapi, entah. Selama ni pun saya tak pernah rasa wujudnya perkataan kita" jawapan Airin Natrah membuatkan Mark ketawa.

Ok itu dialog yang aku suke. Selabihnya korang bace n beli sendiri ye...



Melaka ni panas betul la. Tak tahan aku. Ok la u olls bye...Salam permisi....

No comments:

Post a Comment

Thank u for the comment. I will reply later ok...:)