Friday, May 18, 2012

Saya juga dah Konvo...:)

Salam sume..

Aku tau cerita ni dah agak basi untuk di update...Tapi ah tak kira...Tetap nak update gak...Before tu aku nak ucap tahniah untuk sume yang baru "berkonvokesyen"...:)

Aku konvo dah lama. Setahun yang lepas.Haha...weh cerita ko dah basi lah. Blah lah...Apahal pulak woi? Suke ati aku la nak tulis cerita setahun yang lepas pon. Ko tak puas ati nape pulak...Eh jap2....ape yang ko ngarutkan Zilla?
Without Biela n Asiah..
family....abah malas nak ambik gambar...:(
syida with me...:)




Maka terbuktilah di sini saya sudah berjaya menghabiskan pengajian dalam bidang "Diploma In Accounting Information System" dengan jayanya. Sekian terima kasih..:)

akunakcakap: terima kasih untuk dia yang sudi datang bertemu saya...;)




No comments:

Post a Comment

Thank u for the comment. I will reply later ok...:)