Saturday, May 19, 2012

Friendship....:)

Salam semua...Selamat Malam....Selamat Hari Ahad....;)

Kawan? Saya percaya anda semua pasti mempunyai kawan2 kan? Siapa sahaja kat dunia ini tak punya kawan....tak kisah la kawan tue dari kategori ape sekalipon sama ada dari family, saudara mara atau sebagainya...semua perlukan kawan untuk bercerita perkara baik mahupon yang duka...Ye kita sebenarnya telah menghabiskan hampir 24 jam kita untuk bersama kawan. Seperti aku yang kini sedang merantau di Melaka. Aku hidup bersama kawan2. Bukak mata wajah kawan dulu yang aku nampak. Sehinggalah waktu untuk melelapakan mata. Wajah kawan juga yang aku tenung. Begitu istimewanya seorang sahabat itu kan.

Dalam dunia ni ade macam2 kawan. Yang jenis tikam dari belakang. Yang time carik time susah tinggal waktu senang. Yang memahami. Yang jenis boleh buat kawan sampai mati. Jadi terpulanglah pada kita untuk tafsirkan nilai persahabatn itu. Macam aku. Dulu waktu di Matrik aku tak punya kawan. Serius. Aku tak reti berkawan. Bila di UiTM aku baru belajar apa itu sahabat. Apa itu teman. Apa itu kawan. Ye aku sangat menghargai nilai persahabatn ini.

mereka sahabat sejati saya...;)

Degree bersama..:)

mereka menunaikan impian saya untuk makan tutty frutty...yaey...:)


gembira bersama...;)
sahabat..:)




Terima kaseh sahabat untuk ukhuwah ini. Lastly, gurls i wanna tell u that 
"I'm not only your friends but also your buddies ok..."
Jadi semua mari kita sama2 menghargai sahabat kita dan katakan terima kaseh pada mereka....:)

Remember, all best friends are friends, but not all friends can be best friends. A good friend is hard to find, hard to lose, and impossible to forget..." 

No comments:

Post a Comment

Thank u for the comment. I will reply later ok...:)