Wednesday, May 30, 2012

Selamat Menjadi Tunangan Orang...:)


Salam semua....Meh ramai2 say congratulation pada saya yang dah selamat menjadi tunangan orang....:p

26 Mei 2012

Tarikh bersejarah u olls. Tu yg kene bold sikit. Kasi nampak terang, jelas dan nyata. Ade sape2 yg masih tak nampak lg? Jap...26 MEI 2012. Haa nampak kan? Nampak kan?



yg kanan cincin tunang pihak lelaki :)
kiri cincin tunang kanan cincin merisik...:)
hantaran pihak lelaki....:)
erk?? apesal muke aku lain sangat?
jeng jeng jeng...:)
Hehe..ye saya sudah tipu anda. Bukan saya yang bertunang tapi abang saya yang kedua yang bernama  Shahrizal Bin Mohamed Yusof yang sudah bertunang. Sorry ya...Jadi mari kita ramai2 mendoakan agar jodoh mereka dipanjangkan hingga akhirnya. Wasalam...:)

No comments:

Post a Comment

Thank u for the comment. I will reply later ok...:)