Friday, March 30, 2012

I'm already 23 years old la...;)


Jam tepat menunjukkan pukul 12 am (28 March 2012)
Aku dah berdebar2..agak2 sape lah yang akan menjadi orang 1st yang akan wish aku sempena usia aku yang bakal menginjak ke 23 tahun nie kan...Aku silentkan K770i aku...konon2 pikir macam ramai yang akan wish...so nanti bunyi message masuk bising...ganggu pulak roomate aku yang tengah tidur...itu hanya dalam pikiran aku aje la...bajet ramailah nak wish...

Tuttt...tuttt...tuttt....

Tu dia tu dia......hati aku melonjak gembira...macam banyak aje bunyi msj masuk...Kiera....Asiah....Syida.....Dorang antara top3 yang wish aku tepat pukul 12...kalau terlajak pon dalam 5 minit macam tue

Aku tunggu lagi...Aku tunggu dia wish...Tak ada...Aku tunggu lagi....Tunggu...Tunggu...Tunggu...Ok memang tak ade...Aku tunggu sampai pagi...Pon tak ade...Ok fine dia lupa...3 tahun kenal masih fail nak ingat benda yang simple macam ni...huh...Nanges...
***
930 pm...Balik kelas International Business...Wa kene beb...Wa kene beb...Ape dorang ingat nak buat kek ke ape?hahaha....Aku yang kacak macam ni pon dorang sanngup nak bahan aku Huwaaa....Bertalu-talu serangan tepung mengenai pipi, spek.baju n etc....Fine....Takpe bezday gurl kene sporting kan...Time aku dah penat2 lari...Dengan muke penuh harapan aku nak masuk rumah sambil dalam kepala dah terbayang kelazatan Twister Orange....Pukkkk...."What the hell???"Hati aku berbisik sendiri...Yeah tu dia....Serangan telur ayam bertubi-tubi mengenai aku...Kalau nak di ikutkan mau 5biji telur gak jadi mangsa...Sekali lagi aku buat muke pasrah....Nasib kau lah kan labu.....:) 

So sempena hati aku baik hari ni jom kite layan beberapa keping gambar muke aku dari zaman mude belia sampai lah yang paling latest ni....jommmm~~~
aku yang berumur 18 tahun...mude kan?

aku n syida...both 19 years old...
aku yang berusia 20 tahun...sangat selebet pada masa ini...:P
21 tahun...nampak comel sikit la...kahkahkah...:p

22 tahun....:)
22 tahun 11 bulan....:)

p/s: pic yang latest (23 tahun) will be updated soon....

akunakcakap: terima kasih Allah kerana masih memberi aku peluang untuk meneruskan perjuangan hidup ini...Alhamdulillah...;)

No comments:

Post a Comment

Thank u for the comment. I will reply later ok...:)