Sunday, February 17, 2013

Cerita Cuti

As-salam...

Mesti korang kata aku poyo kan setakat cuti 2 hari pon nak cerita bagai kat blog. Lain lah kau cuti seminggu sempena Raya Cina tu hari boleh gak kau bakar-bakar mereka yang hanya cuti 2 hari tu. Ah pedulikan kata-kata orang. Gua nak cerita jugak.

Jumaat tu hari aku gi tengok bola weh. Live weh. Selangor VS Kelantan weh. Selangor menang 2-0 weh.  Cayalah. Haha nampak tak nampak tak aku jakun sikit. Ahaha...Kemon la first time aku gi tengok bola weh. Kene lah tunjuk2 sikit ye dak?

Sabtu dan Ahad aku tak gi kemana pon. Setakat jenjalan ke Jusco dan Alamanda aje. Tu pon kejap aje. Lilau2 mata seminit dua pastu cabut. Macam tak ada benda nak beli padahal dalam kepala otak aku ni macam-macam yang aku plan. Ceh.

Ok dah itu aje cerita aku. Ceh. Bosan betul hidup kau ni.Sobsob.

Next week siapa nak teman aku gi kenduri kawen sila angkat tangan. Ok bye.

No comments:

Post a Comment

Thank u for the comment. I will reply later ok...:)