Monday, February 18, 2013

Gila Punya Orang

As-Salam....

Aku rasa marah gila tahap gaban kat minah Indon yang gila dan mental yang ada otak letak kat lutut yang dah buat aksi ala-ala "mencanai" baby comel nama Harees tu. Gila punya orang. Uppps maafkan aku. Emo sangat ni. Sorry sorry. Ok cool balik.

Nasi dh jadi bubur. Aku harap family baby tersebut tabah. Masya-Allah kalaulah aku di tempat ibu dia, tak tahu lah nak buat apa. Weh anak aku di lambung-lambung weh. Gaya macam nak buat roti canai pon ada. Aku terfikir apa agaknya yang ada dalam fikiran minah Indon tue eh? Aku syak dia geram sangat tengok baby tu comel sangat. Ceh.

Aku harap benda ni tak akan terjadi kat my Mohd Aliff Fateh dan Nur Faqihah Auni. Harap sangat. Kalau ada orang buat macam ni kat my sayang ni siap kau aku kerjakan. Eh berani ke? Silap hari bulan aku yang kena lambung. Tapi aku tahu hari bulan tak pernah silap so kebarangkalian aku nak di lambung tue sifar. Hehe.



"Aliff yang tersangat cool"


"sang kancil Auni yang banyak soala

No comments:

Post a Comment

Thank u for the comment. I will reply later ok...:)